Technologické zameranie našich webov nijakým spôsobom neobmedzuje možnosti propagácie produktov, ktoré nie sú vyslovene z technologického sveta. Presvedčiť sa o tom mohli napríklad aj v Powerlogy.
Cieľom kampane bolo zvýšiť povedomie o značke a zároveň odkomunikovať hlavný odkaz značky Powelogy – inovatívne produkty pre aktívnych ľudí, ktorých neuspokojuje priemer.
Rozhodli sme sa preto využiť spoločnú tému zdravého životného štýlu, pohybu a zdravej výživy na prepojenie dvoch svetov – virtuálneho, ktorý zastupujú technológie a aplikácie a toho reálneho, v ktorom funguje zdravá strava od Powerlogy.
Pripravili sme výber aplikácií, venujúcich sa športovaniu, behu, fitness aktivitám, zdravej strave a vyváženej nutričnej výžive. Výbery tématických aplikácií sú totiž medzi čitateľmi veľmi obľúbené, majú nadpriemernú čítanosť a aj po dlhšom čase sa k nim ľudia vracajú, tzn. články s takýmto obsahom majú oveľa dlhšiu „životnosť“ v porovnaní s klasickými PR článkami, novinkami, či tlačovými správami.
Článok s výberom aplikácií s Powerlogy videlo za prvých päť dní vyše 1 000 čitateľov. Podľa štatistík z podobných výberov a typov článkov môžme odhadnúť, že si každý týždeň článok prečíta ďalších niekoľko sto ľudí. Za rok to predstavuje publikum o veľkosti niekoľko tisíc čitateľov.
Toto číslo znamená celoročný stabilný prísun používateľov, ktorí sa zaujímajú o témy, ktoré taktiež reprezentuje Powerlogy. Týmto presným cielením a nenásilnou formou sa stáva kampaň mimoriadne účinnou.
Ak teda máte produkt, ktorý na prvý pohľad nesúvisí s technológiami a máte pocit, že jeho promovaním na technologickom webe by ste mohli mrhať svojimi prostriedkami, zamyslite sa ešte raz 🙂 Stačí byť totiž dostatočne kreatívny, vložiť do toho všetky nadobudnuté skúsenosti a znalosti a zo zdanlivo nesúvisiacich svetov sa ich spojením stáva silný komunikačný nástroj.
Ak máte záujem o spoluprácu so značkou Powerlogy, tak môžete kontaktovať priamo p. Virčíka cez e-mail: vircik@powerlogy.com
Najnovšie komentáre